דלת ממ"ד הזזה

הבתים החדשים בישראל הינם בתים מגוונים, יתרה מכך כל אדם החפץ לבנות בית פרטי מחויב
שאחד מחדרי הבית יהיה ממ"ד. ללא ממ"ד בתכנית הבנייה אין אישור לתכנית
על ידי הגורמים הרלוונטיים בעירייה במחלקת תכנון והנדסה לאשר זאת.

זה כלל שהוא ברור וידוע לכל תושב ישראלי, מאידך באפשרותנו לשדרג את חלקי סט הממ"ד המיועדים לממ"ד, אחד מהם הוא הדלת. דלת ממ"ד קונבנציונאלית מוכרת לכל אדם בתוך כך, קיימים מוצרי מיגון מפותחים יותר על מנת לתת מענה יותר טוב לדיירי הבית ואפילו למתכנן הבית/אדריכל. כאמור דלת ממ"ד הזזה מהווה את אחד המוצרים המפותחים כיום בסוגיה זו.

סגירת דלת ממד

מהי דלת ממ"ד הזזה ?
זוהי דלת מהפכנית. כאשר אתם נמצאים לקראת החלטה איזו דלת לבחור לממ"ד החדש או בין אם לשדרג את הדלת הישנה בממ"ד בבית מסיבות כמו: חלודה בתחתית הדלת, או כל סיבה אחרת שגרמה לה להישחק הן מבחינה אסתטית והן מבחינה ביטחונית, שווה לכם לבדוק חלופה לדלת ממ"ד הזזה הפתרון החדש בתחום מוצרי המרחב המוגן.
להבדיל מדלת ממ"ד קונבנציונאלית הפועלת בטריקה רגילה עם ידית בולטת. דלת הזזה כשמה
כן היא: זזה – ניתן להזיז אותה ואף יותר מכך, האפשרות לעשות בה שימוש יומיומי הופך לפרקטי.
כלומר: במצב שגרה, שהדלת פתוחה הידית מקופלת ובתוך כך ניתן להזיז את הדלת מה שיכול לספק מעבר חופשי במעברים השונים במבנה, הבית, הדירה וכדומה.

דלתות ביטחון לממד

אלו עוד פתרונות מעניקה הדלת ?
פרט לכך שקיימת ידית בדלת כשל דלת ממ"ד המוכרת והאב טיפוס הראשון בתחום מוצרי המיגון למרחב מוגן, הפעלתה של הדלת קלילה, נוחה והנעילה אותה נעילה בדלת ממ"ד המוכרת ויחי ההבדלים הגדולים הידית מקופלת בעת הזזת הדלת מה שמעניק את אפקט ההזזה ומאפשר פתרון של מרחב נוסף בבית ופחות מגביל בתכנון בתים חדשים . למרות הפיתוח המהפכני דלת ממ"ד הזזה נשארת עם אותה רמת בטיחות.