מערכת סינון אוויר

מרחב מוגן דירתי (ממ"ד) הוא בהחלט בשורה חשובה בכל הקשור למיגון בשעת חירום בישראל. יחד עם זאת, חוויית השהות בחדר הממ"ד כמו גם רמת המיגון שהוא מעניק, יכולות בהחלט להשתנות מממ"ד לממ"ד ואחד הפרמטרים החשובים המשפיעים על שני אלה הוא קיומה של מערכת סינון אוויר. מהן מערכות סינון אוויר לממ"ד? האם כל מערכת שיודעת לבצע סינון אוויר מתאימה גם להתקנה בממ"ד? איך מוודאים שהמערכת שאתם מזמינים מתאימה לסטנדרטים ותקני החירום הנדרשים בממ"ד? האם ניתן לשלב במערכת גם פונקציה של מיזוג אוויר? על כל אלה תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

דברו איתנו

09-7683122phone
במיילpencil  

למידע נוסף לחצו כאן

למה מיועדת מערכת סינון אוויר?

ובכן, ממש כפי שזה נשמע, תפקידה של המערכת הוא לסנן את האוויר בתוך הממ"ד. סינון זה יכול לכלול גם סינון של האוויר שבתוך החדר בצורה מחזורית פנימית וגם סינון של אוויר הנשאב מחוץ לחדר הממ"ד ומוחדר פנימה לאחר סינון. האפשרות הראשונה תאפשר לכם ליהנות מתנועה ערה יותר של אוויר ותעניק לכם תחושה יותר חיונית בשהות הקשה בחדר הממ"ד, אבל היא לא מאפשרת הארכה של פרק הזמן בו ניתן לשהות בממ"ד. לעומת זאת, מערכות סינון אוויר המאפשרות גם שאיבה של אוויר מבחוץ בצורה בטוחה ותוך סינון האוויר מפני איומי אב"כ, מאפשרות הארכה של השהות בחדר הממ"ד למספר שבועות רצופים מבלי לפגוע ברמת המיגון לה אתם זוכים בתוך הממ"ד מפני איומי אב"כ.

 

מערכת סינון אוויר

איזו מערכת מתאימה לכם?

מערכות אוורור וסינון אוויר הן מערכות שכיחות הנמצאות בשימוש רב במבני ציבור, משרדים, מפעלים ואפילו בתים פרטיים. יחד עם זאת, מערכות אלה אינן מתאימות להתקנה והפעלה בחדרי ממ"ד. אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בכל מערכת שמותקנת בממ"ד הוא רמת האיטום של המתקן והמידה בה הוא עולה בקנה אחד עם מיגון האטימות של הממ"ד. מערכות סינון גנריות אינן מתיימרות להיות אטומות ולכן גם אינן מתאימות להתקנה בממ"ד. במילים אחרות, בהזמנת מערכת סינון אוויר לממ"ד, חשוב מאוד לוודא שמדובר במערכת ייעודית המאפשרת לא רק סינון של האוויר, אלא סינון ברמת אב"כ ותוך שמירה על איטום מלא של החלל בו היא מותקנת. כיום תוכלו למצוא מערכות המשלבות גם סינון אוויר וגם מיזוג אוויר וכשחושבים על תנאי השהות בחדר ממ"ד, בהחלט כדאי לשקול את האופציה הזאת.

 

איך תדעו שאתם מזמינים את המערכת הנכונה?

ובכן, זה כבר ממש לא בעיה. הדבר היחיד שאתם צריכים להקפיד עליו הוא שאתם מזמינים מערכת סינון אוויר מבית עסק המתמחה בתחום הממ"דים ובמיגון מפני אב"כ ולא מבית עסק המתמחה במכירת מערכות אוורור וסינון אוויר. האופציה הראשונה תבטיח לכם שכל מוצר שיוצע לכם, יעמוד בתקנים הנדרשים ויספק לכם את המיגון הנדרש. האופציה השנייה תבטיח לכם בדיוק את ההיפך.

שביט רונן היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום אספקת הציוד למרחבים מוגנים דירתיים, ציבוריים ומוסדיים ובכלל זה מציעה דגמים שונים של מערכות סינון אוויר למרחבים מוגנים. מערכות אלה אטומות לחלוטין למעבר גז וגם התקנתן מבוצעת על פי מתודולוגיה ייחודית שמבטיחה איטום מלא בקו החיבור של המערכת עם קירות המבנה. לפרטים נוספים על מערכות אלה ולביצוע הזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 09-7683122.