תכנון ממ"ד עם דלת ממ"ד צירית

תכנון ממ"ד עם דלת ממ"ד צירית

מתכננים את הבית החדש שלכם? חלק מהתכנון הוא גם חדר ממ"ד. כאשר אתם מתכננים את החדר חשוב להבהיר כי מדובר בתכנון המרחב המוגן שלכם. בחירת מוצרי המיגון לחדר עברו אינטרפרטציות שונות עם השנים וכיום קיימים מספר דגמים ופתרונות מפותחים באשר לדלת ממ"ד, חלון, מערכת אוורור וסינון ועוד.

 

כעת נעסוק בבחירת דלת הממ"ד. קיימים מספר סוגים של דלתות ממ"ד כאשר הנפוצה שבהם היא דלת ממ"ד צירית. ובמידה ויש לכם ממ"ד בבית לאלו מכם שאינם לקראת בניה או תכנון בית חדש ומעוניינים לשדרג את הדלת מסיבה כלשהיא – היתרון בדלת ממ"ד צירית נעוצה בעלויות המוזלות שלה לעומת הדלתות החדשות כמו: דלת הזזה לממ"ד.

 

דלת ממ"ד צירית מהי?

דלת איכותית שאותה ניתן לשדרג הן בעיצוב, ההבדל בינה לבין דלת הזזה לממ"ד נעוץ בשמה – היא מסתובבת על ציר. אם בעבר הכרתם דלת סטנדרטית בסוגיית המוצרים המרכיבים את הממ"ד . כיום דלת צירית לממ"ד היא לא רק דלת פלדה ביטחונית למרחב המוגן שלכם אלא גם יכולה להיות בגוון שתבחרו מבין הגוונים המוצעים ואף מעוצבת .

 

בדרך כלל מוכרות לכם הדלתות בצבע פלדה או לבן, לא עוד! אפשר לבחור גוון שונה ואפילו ציפוי עץ לדלת ממ"ד צירית ולשדרג את מראה הממ"ד – אחרי הכל רוב הזמן החדר מהווה כחדר רגיל בבית ולכן חשוב לכם ולרבים לדאוג שהדלת ושאר מוצרי המיגון בחדר יהיו מעוצבים על מנת הנעים את השהות בממ"ד בימים שבשגרה.