התקן מזגן בממד

התקן מזגן בממד

ממד צריך לתת לכם הגנה מלאה בשעת חירום, כולל הגנה מפני גזים רעילים כאשר ישנו חשש למתקפה כימית. אכן לממד חייבת להיות מערכת סינון ואוורור המתאימה לכך ונותנת מענה מלא בשעת חירום. עם זאת, רוב הזמן הממד משמש כחדר לכל דבר בבית, בין אם חדר עבודה, חדר ילדים או חדר שינה, ולכן צריכים להיות בו תנאים דומים לאלה שישנם בכל חדר אחר כמו טמפרטורה נוחה. היום קשה מאוד לשהות בחדר ללא מזגן. באמצעות התקן מזגן בממד ניתן להתקין את המזגן כך שהממד יספק הגנה מלאה בשעת חירום.

התקן מזגן בממד- למה חשוב לשים לב?

המלצה ראשונה לגבי התקנת מזגן היא התקנת מזגן עילי, מזגן שיש לו מאייד ומנוע חיצוני נפרד. עם מזגן עילי ניתן יהיה לקרר את האויר בחדר מבלי להזרים אויר מבחוץ או מחדרים אחרים, מה שיקרה כאשר הוא יהיה מחובר למערכת מיני מרכזית. מעבר לכך, יש להתקין את המזגן על קיר פנימי כך שלא תהיה קדיחה בקיר חיצוני. יש לבודד את הצנרת העוברת בקיר הממד וגם להתקין ברז לנטרול הניקוז בשעת חירום. להתקנה נוחה חשוב שיהיה התקן מזגן לממד המהווה תשתית להתקנה כמו התקן עומר. לרוב בדירות חדשות ישנו כבר התקן זה. בדירות ישנות ניתן לסדר התקן מזגן בממד או להתקין מזגן כשאתם למעשה מוותרים על הגנת הממד מפני התקפה כימית (כאשר הוא מגן באופן מלא מפני התקפה קונבנציונלית כמובן).

להתייעץ לגבי התקנת מזגן בממד עם מומחים בתחום

אם אתם יזמים אשר בונים בניין חדש, התקן מזגן בממד מהווה חלק בלתי נפרד היום מן התשתיות והמיגון שעליכם להתקין בממד. אם זהו ממד ישן יותר שכבר בנוי, עדיין יש לכם אפשרויות שונות להתקנת המזגן כאשר אתם בסופו של דבר מחליטים כיצד הדברים יתבצעו. חשוב להתייעץ לפני קבלת ההחלטות עם חברה הממחה בציוד מיגון לממדים ומכירה את כל ההיבטים והשיקולים בהתקנת מזגן כך שתפקידו של הממד לא יפגע אך תוכלו ליהנות מתנאים נוחים לשהייה בו בזמן שגרה ובשעת חירום.

חברת שביט רונן מתמחה בכל הקשור לציוד מיגון לממדים, כולל התקן מזגן בממד. החברה מספקת את ציוד המיגון החדיש והעדכני ביותר העומד בכל דרישות פיקוד העורף. מוזמנים ליצור קשר.