סט ממד מחיר מעולה שאין באף מקום אחר

סט ממד מחיר

על מנת לקבל טופס 4 לאישור הקמה או בנייה של מבנה חדש צריך להראות שכחלק מהתוכניות עומד להיבנות במקום גם מרחב מוגן, דירתי או משרדי על פי המהות של המבנה החדש. ברגע שהיסודות עומדים והעבודות מתקדמים – זה הזמן להשיג סט ממד מחיר טוב וכדאי להתקנה בחלל המיועד לשמש כמרחב מוגן. כאשר מדברים על סט ממ"ד מתכוונים לסט שיש בו דלת ממוגנת וחסינה לרסיסים כמערכת אחת ביחד עם המשקוף והצירים שלה, חלון ממוגן כולל הכנף שנפתחת כלפי פנים ובנוסף – מערכת צינורות אוורור שבזמן אמת יחוברו למערכת סינון אב"כ על מנת שבתוך הממ"ד אפשר יהיה לנשום אוויר נקי וראוי.

איך מוצאים סט ממד מחיר טוב?

חשוב קודם כל לציין שכאשר מחפשים לקנות סט ממד מחיר לא אמור להיות מה שמשנה, שכן מדובר בבטיחות וביטחון ושמירה על חיי אדם שאין להם מחיר. יחד עם זאת, כמו בכל מקרה אחר הרי שגם כאן כדאי לעשות סקר שוק וכך אולי למצוא בכל זאת פערים משמעותיים עבור אותם רכיבים שכלולים בתוך הסט. באופן כללי צריך להתכונן לכך שיהיה מדובר בסכום של כמה אלפי שקלים, שכן מדובר ברכיבים שעשויים ממתכות כבדות וחזקות אשר אמורות להגן על מי שנמצא מאחוריהן והן אלה שאמורות לספוג פגיעה ישירה של הדף או חלילה טילים. אפשר לומר שכל סכום לתשלום יהיה כדאי ודרוש.

למה לשים לב כשמחפשים סטים לממ"ד?

מה שחשוב לשים לב ולוודא זה שמדובר בסט ממ"ד תקני ואיכותי שמותר לשימוש והוא יותקן על ידי חברה או אנשי מקצוע בעלי הרישיונות וההסמכות לכך. רק הקפדה על זה תבטיח שהממ"ד אכן יגן על בני המשפחה או על השוהים במבנה בעת הצורך ללא תקלה וללא סיכון של חיי אדם. זה גם מה שיבטיח שאכן יתקבל טופס 4 למבנה המיועד.

מחפשים סט ממ"ד? שביט רונן – חברה מקצועית ומורשית להתקנת סט ממ"ד בכל מבנה או דירה או התקנה של הרכיבים בנפרד – מערכות אוורור, חלונות ממ"ד או דלתות חסינות לרסיסים והדף.