ביתי הוא מבצרי

ביתי הוא מבצרי

ביתו של האדם הוא מבצרו בו הוא חי ובונה את משפחתו והוא מספק מחסה מפני פגעי מזג האויר ופגעים אחרים, אולם לא מכל דבר הבית מסוגל להגן. במקרה של מלחמה, ארבעת כתליו של הבית חדירים לכל פצצה או טיל, ורק חדר אחד – הממ"ד, יכול להגן על השוהים בו מסכנות ואיומי טילים. השער המהווה חיץ בפני מתקפות אלה היא דלת הממד, שבזכות יכולותיה היא מסוגלת לשמור מהדף פצצות ומרסיסיהם. לכן במקרה של תקלה, תיקון דלת ממד הוא הכרחי לבצע במהרה.

סוגי תקלות

לעיתים, דלת הממד הכבדה שוקעת כלפי מטה ויש צורך בכוונון הצירים כדי שהיא תיסגר בצורה אטומה. כמו גם שגומיית האיטום הנמצאת מסביב לדלת הממד מתבלה ואינה אוטמת את החדר כנדרש. החלפת הריצוף בחדר הממד הגורם לרצפה להיות גבוהה בכמה מילימטרים אף היא פוגעת ביכולת סגירת הדלת. כאשר ידית הדלת תקועה, נשקפת סכנה להיתקע בחדר מבלי יכולת לצאת ויש צורך להחליפה בידית חזקה יותר. צירי הדלת עלולים להתעקם או להישבר עקב כובד הדלת וצריך להחליפם בחדשים. תקלות יכולות גם לקרות בלשונית הדלת כאשר היא תקועה ומחייבת החלפה או תיקון דלת ממד זריז מחשש לאי תפקודה בשעת חירום.

אפשרויות תיקון

במהלך השנים חלה התפתחות בטכנולוגיה ודגמי הדלתות השתפרו – הן פחות כבדות, והצירים שלהן בנויים בצורה אחרת במקום עם ברגים, לכן במקרה שהדלת שוקעת, ניתן לחזק או לכוון את הצירים כדי שלא תשפשף את הרצפה. לגבי החלפת גומיית האיטום ישנו ויכוח בין המתקינים לגבי החלפה או הדבקה. רצוי להחליף ידית בעייתית לידית חדשה ומסיבית מאשר לשמן את הנוכחית. מפאת צורך עמידתה בתקנים מחמירים, חייבים לפנות לאיש מקצוע בעל ידע, ניסיון ומוניטין, שתקנות ותקני פיקוד העורף מוכרים לו למטרת תיקון דלת ממד, ואשר כלי העבודה שלו הינם המתאימים ביותר לתיקונים אלה. אז זה הזמן לפנות לשביט רונן כל הציוד למרחב מוגן, איש מקצוע בעל כל האישורים המתאימים. פרטים נוספים בטלפון: 050-5302009 או 7683122 -09.