לחיות בבית בטוח

לחיות בבית בטוח

מרחב מוגן דירתי הוא מושג שצובר פופולריות ככל שאנשים הופכים מודעים יותר לצורך לאבטח את בתיהם מפני איומים פוטנציאליים. מושג זה מתייחס לאמצעים הננקטים ליצירת סביבת מגורים מאובטחת הנקייה מחדירה של כל סכנה. לאחר מלחמת לבנון השנייה והאיום של התקפות רקטות ממדינות שכנות, הממשלה מעודדת בעלי בתים לבנות חדרים מחוזקים בתוך בתיהם הנקראים ממ"ד, כדי לספק מקלט בטוח למשפחות בתקופה של מלחמה. בשנים האחרונות, התפתחה הטכנולוגיה ועימה הגיע סט ממ"ד דור חדש – השדרוגים האחרונים בתחום המרחבים המוגנים.

שינויים ושיפורים לאיכות חיים

מעבר לייעודו המקורי, הממ"ד הפך לסמל של חוסן וחדשנות והתפתח למרחב רב תכליתי המשקף את הצרכים המשתנים של החברה הישראלית. בנוסף לקירות הבטון, יש צורך בפריטים משלימים נוספים כמו חלון עמיד בפני הדף, צינורות אוורור וסינון ודלת פלדה אטומה. בעבר נהגו להתקין את כל התוספות תוך כדי הבניה, ואת החלון לאחר סיום עבודת גימור הטיח. עתה, כל קבלן נדרש להתקין סט ממ"ד דור חדש.

שדרוגים מחיובי המציאות

חברת מולטי דורלוק הרימה את הכפפה ויצרה דגם משופר של חלון ממ"ד עם מנגנון נעילה מיוחד ומתכוונן על ידי לחיצה על ידית אחת. את החלון הסטנדרטי המוקפד מחליף חלון בעל עיצוב מיוחד ומודרני. חלון זה הוא רק חלק של סט ממ"ד דור חדש בו נעשו שינויים והתאמות. הדלת הותאמה לעמידה בפני הדף וחדירת גז, מגוון הצבעים שלה התרחב וגם תחום הפרזול. כהשלמה לסט, נבנתה מערכת אוורור משופרת ומשודרגת שתזרים אויר נקי במידת הצורך. כל ההתקנים החדשים עברו את הבדיקות המחמירות של מכון התקנים, לכן בבואכם לבנות ממ"ד, אל תהססו לפנות אל הטובים ביותר בתחום. אצל שביט רונן כל הציוד למרחב מוגן תקבלו את הסט הבטיחותי ביותר עם עיצוב מגוון ונאה שיהיה לטעמכם. פרטים נוספים בטלפון 050-5302009 או 097683122.