דלת הדף רסיסים משופרת מחיר

דלת הדף רסיסים

אחד היישומים המרכזיים של דלתות הדף הוא מרחבים מוגנים לשעת חירום – מרחבים מוגנים דירתיים (ממ"ד), מרחבים מוגנים מוסדיים, מקלטים וכדומה. פרט לכך, דלת הדף רסיסים יכולה לשמש גם ליישומים תעשייתיים שונים בהם אנו רוצים להגן על חללים שונים מפני רסיסים ואיומים בליסטיים הנובעים מפעולות הייצור במפעל. אבל כפי שאמרנו קודם לכן, היישום המרכזי באופן מובהק של דלת הדף וכיום גם דלת הדף רסיסים משופרת, הוא היישום של מרחב מוגן ועל כך נדבר בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן

 

האם יש דבר כזה דלת רסיסים משופרת?

ובכן, התשובה היא כן אם כי מדובר בעיקר במונח שיווקי. ישנם דגמים שונים של דלת הדף רסיסים ואלו יודעים להציע רמות שונות של מיגון. דלת הדף רסיסים משופרת הוא למעשה סט של דגמים המציעים רמה גבוהה יותר של מיגון בליסטי, קרי מיגון מפני פגיעה של קליעים, רסיסים ונתזים. כמו כן, דגמים אלה מציעים בדרך כלל גם רמת מיגון אטימות גבוהה יותר בכל הקשור למיגון מפני אב"כ. השימוש במונח שיווקי זה נובע מהפער בין הדגמים המתקדמים האלה ובין הדגם הבסיסי המותקן בדירות חדשות מקבלן. כאשר אתם קונים דירה חדשה מקבלן, אתם מקבלים את הדירה עם מפרט סטנדרטי, לא רק של ארונות המטבח למשל, אלא גם של חדר הממ"ד. במידה ואתם מעוניינים להבטיח רמת מיגון גבוהה יותר, גם מיגון בליסטי וגם מיגון אטימות, יהיה עליכם להחליף את הדלת בדגם המשופר של דלת הדף לממ"ד.

דלת הדף רסיסים משופרת מחיר

כמה זה עולה?

בבחירת האופציה של דלת הדף רסיסים משופרת מחיר הוא לא פרמטר מכריע ונסביר. הצורך בשדרוג דלת הדף רסיסים נובע בדרך כלל ממגורים באזורי סכסוך ובאזורים בהם קיימת פעילות ביטחונית שיוצרת איום ביטחוני ממשי ותדיר. במקרים אלה, אין שום ספק שתרצו לספק לבני ביתכם את ההגנה הטובה ביותר, שאותה מספק הדגמים המשופרים של דלתות ההדף. זה כמובן לא אומר שבבחירת דלת הדף רסיסים עלות הדלת לא אמורה לשחק תפקיד בהחלטה שתקבלו, אבל זהו לחלוטין לא פרמטר שאמור להכריע את ההחלטה. אם אתם למשל משקיעים כבר את הסכום הנדרש לשדרוג הדלת בהיבט הבליסטי (דלת עבה יותר ומשוריינת יותר), יהיה זה נכון מבחינתכם להשקיע את הסכום הנדרש הנוסף בכדי להבטיח שאתם בוחרים בדגם שמספק גם רמת אטימות גבוהה יותר. ככלל, בהזמנת דלת הדף רסיסים מחיר הדלת נקבע לפי הדגם הספציפי וכמובן על פי המקום בו אתם מזמינים אותה. כדאי בהחלט לבקש מספר הצעות מחיר ממספר ספקים, אך חשוב לבחון היטב את ההצעות ולוודא שמחיר נמוך יותר לא נובע מהתמקדות ההצעה בדגם פשוט יותר בעל תכונות פחותות.

אצלנו בשביט רונן, המספקת את כל הציוד למרחבים מוגנים דירתיים, מוסדיים וציבוריים, תוכלו למצוא מגוון דגמים של דלתות הדף ובכלל זה גם דגמים משופרים המעניקים לכם רמה גבוהה יותר של מיגון בליסטי ומיגון אטימות מפני אב"כ. צוות אנשי המקצוע של שביט רונן יסייע לכם להבין את ההבדלים בין הדגמים השונים ולבחור את הדגם המתאים לכם ביותר, הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה תקציבית. רוצים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום בטלפון 09-7683122.